Naplnění cílů vzdělávání tak jak jsou definovány již v 1. zprávě UNESCO (1972), představuje výzvy do dnešních dnů: výzvu proměnit selektivní vzdělávací systém na systém inkluzivní; výzvu přejít od tradičního pojetí kurikula spojeného se vzděláváním založeným na transmisi k flexibilnímu kompetenčně zaměřenému pojetí, v němž je učení spojeno s aktivitou a zkušeností učících se; výzvu opustit vzdělávání, v němž žáci, učitelé i školy pracují izolovaně k pojetí založenému na budování kultury spolupráce mezi všemi jeho aktéry. Své zkušenosti s těmito proměnami vzdělávání nejen v Katalánsku, ale i v mezinárodním kontextu zprostředkuje Eduard Vallory ve své přednášce.
Přednáška bude tlumočena.
Sledujte nás na sociálních sítích
Buďte v obraze a sledujte
nás na Facebooku
Přednášky ke shlédnutí
na Slideslive