Již 25 let se pohybuje ve světě učení a vzdělávání. Zajímá ji učení s ohledem na fungování mozku, učení spojené s myšlením, učení jako oboustranně obohacující se proces, učení aktivní, vědomé, nikdy nekončící. Společné učení, učí se všichni.
V roce 2017 se stala terénní učitelkou. Spolupracuje s dětmi, dospělými, rodinami, dětskými skupinami, školkami, školami, komunitními centry, úřady a dalšími, kteří ji osloví. Vede učební plány.
Principy TU jsou smysluplnost, souvislost, sebeřízení. Terénní učitelka je učitelka 21. století, která ctí principy dynamiky v učení, kompetence a podnětné učení. Pracuji s nejbližšími cíli.
„Lidi je třeba učit, jak mají myslet, a ne to, co si mají myslet.“
Georg Christoph Lichtenberg
"Není žádný rozdíl mezi žitím a učením … je nemožné, zavádějící a škodlivé přemýšlet o nich odděleně."
J. Holt