Klára Vondřičková je VŠ pedagožka, učitelka prvního stupně, lektorka a koučka. Učí na Pedagogické fakultě UK na katedře primární a preprimární pedagogiky Osobnostně sociání výchovu, Metody dramatické výchově ve vyučování a Portfolio ve vzdělávání. Je konzultantkou studentských závěrečných portfolií ke státním závěrečným zkouškám z pedagogiky. Dále je lektorkou v týmu Spokojené a tvořivé školy v rámci Akademie Libchavy (Koučink Akademie) a nadšenkyní pro koučovací přístup ve vzdělávání. Ten vnímá jako klíčový nástroj pro kolegiální podporu a pro změnu ve vnímání role učitele. Koučovací přístup podle ní proměňuje nastavení mysli z učitele, který má spoustu starostí, tlaku, stresu, zodpovědnosti a nejistoty, na učitele s pozitivním náhledem na své kolegy, vedení, žáky a jejich rodiče i svou roli. S koučovacím přístupem se podle ní učí víc svobodně, lehce, vědomě a tvoří se bezpečná atmosféra plná zvídavých a silných otázek a vzájemného sdílení.