Už když byla na základní škole, biflování jí příliš neoslovovalo. S příchodem na gymnázium se jí tento názor více než potvrdil. Projektová výuka jí nabídla prostor pro osobní růst a naučila jí dovednosti, které sahají mnohem dál než jen k faktickým znalostem např. jak řešit problémy, efektivně komunikovat nebo pracovat v týmu.
Časem si začala uvědomovat, že právě tyto klíčové kompetence využívá v běžném životě mnohem víc než znalost každého díla od Hemingwaye. Díky těmto zkušenostem ví, že v projektech jde o něco víc než jen o úspěch. Někdy i neúspěchy dávají cenné lekce, a to stejně jako v životě, jelikož celý náš život je také takový projekt, který si sami tvoříme.
Projektová výuka jí zavedla na řadu konferencí, kde se setkala s pozitivními reakcemi učitelů. Ráda vyvrací představy o tom, že tento typ vzdělávání není na běžných školách možný.
Jejím snem je studovat mezinárodní vztahy a věnovat se školství na globální úrovni, protože ví, že kompetenční vzdělávání je klíčem k nejen lepší budoucnosti ale i šťastnějším studentům.